REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.EUPHORIASTUDIO.PL

 


§ 1 Postanowienia ogólne

Sklep internetowy EUPHORIA STUDIO , dostępny pod adresem euphoriastudio.pl, prowadzi osoba fizyczna – Adrianna Plesnar,  prowadząca działalność nierejestrowaną zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo przedsiębiorców.

Kontakt ze sklepem możliwy jest przez e-mail: euphoriastudio@op.pl


§ 2 Zasady korzystania ze sklepu

  1. Zamówienia w sklepie mogą składać osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.

  2. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych podczas składania zamówienia.

  3. Wszystkie ceny produktów są podane w złotych polskich i są cenami końcowymi – nie jestem płatnikiem VAT.

  4. Informacje o produktach i ich cenach obowiązują w chwili złożenia zamówienia.


§ 3 Składanie zamówień

  1. Sklep przyjmuje zamówienia 24/7.

  2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem.

  3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili potwierdzenia zamówienia przez sklep.


§ 4 Formy płatności

Dostępne metody płatności:

  • Karta płatnicza 

  • PayPal,

  • Google Pay

  • Apple Pay.

  • BLIK
  • Klarna 

Płatność następuje w momencie składania zamówienia.


§ 5 Dostawa

  1. Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski.

  2. Klient wybiera preferowaną formę dostawy podczas składania zamówienia.

  3. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.


§ 6 Zwroty i reklamacje

1. Reklamacje

Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku towaru wadliwego lub niezgodnego z umową, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacje można składać poprzez:

  • wysłanie wiadomości na adres: euphoriastudio@op.pl

2. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych. O decyzji klient zostanie poinformowany mailowo.

W przypadku uznania reklamacji: towar zostanie wymieniony lub naprawiony. Jeśli nie będzie to możliwe – klient otrzyma pełny zwrot zapłaconej kwoty.

3. Procedura reklamacyjna

Aby zgłosić reklamację, klient powinien:

  • Zgłosić ją w terminie 14 dni od otrzymania towaru,

  • Odesłać wadliwy towar na wskazany adres.


§ 7 Ochrona danych osobowych

Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności sklepu.


§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania na stronie sklepu.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo konsumenta.

LIPIEC, 2025

LISTOPAD, 2024